K-pop, Korean entertainment/culture, Korean fans/netizens [2014~]

Red Velvet's plagiarism



Pann: Red Velvet's plagiarism ㅡㅡ





=====


1. [+120, -2] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+111, -0] Another plagiarism

사용자첨부이미지

"Red Velvet's light stick ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"


3. [+71, -0] Even the colors are the same ㅋㅋㅋ What is this ㅋㅋ 

4. [+42, -0] Toothbrushes this time ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+38, -1] It's not a plagiarism ㅠㅠ They're informal goods ㅠㅠㅠ ㅋㅋㅋ

6. [+32, -9] Red Velvet's fault. SM should apologize officially. Imagine how tooth brushers would feel ㅠㅠ 

7. [+31, -1] I used to view Red Velvet positively. Very disappointed

8. [+15, -1] I was wondering what reason they brought this time ㅋㅋㅋ 

9. [+15, -0] Is this where they got the idea? ㅋㅋ 

10. [+12, -0] Lee Soo Man got inspired when brushing his teeth



Back To Top